قالب ایمیل whmcs های تکنو | HiTechno

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
image

سیستم مدیریت محتوای whmcs یکی از پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین سیستم ها جهت مدیریت اتوماسیون و مشتریان شرکت های وب هاستینگ و شرکت های فناوری اطلاعات است که در سال 2009 توسط شرکت cPanel معرفی و توسعه یافت.

ویژگی های قالب ایمیل فارسی whmcs 

این قالب با بهره گیری از سبک های جذاب و زیبا که مناسب با سلیقه کاربران ایرانی است ایجاد شده است، قالب دارای بخش لوگو، بخش لینک ها و شماره تلفن است. این قالب با HTML و CSS طراحی شده و گرافیک بسیار زیبا و جذابی دارد. قالب دارای آموزش نصب و همچنین نصب آسان در صورت درخواست کاربر میباشد. ویرایش متن ها و … در صورت درخواست کاربر به صورت رایگان تا یک بار انجام میشود.

جذاب تر از هرچیزی

قالب های تکنو به شکلی طراحی شده است که جذابیت بالایی برای کاربر داشته باشد تا کاربر احساس خوبی نسبت به کار با کسب و کار شما داشته باشد ، با بهره بردن از تصاویر زیبا و خلاقانه یک قالب ایمیل در سبک جدید و زیبا را در دسترس شما قرار میدهد.

قالب فارسی ساز بخش ایمیل

به همراه دریافت قالب، یک فایل دیتابیس برای فارسی سازی ایمیل های برایتان خواهید داد و آموزش آن هم به همراه آن برایتان ارسال خواهد شد .

سبک همانند پر

قالب های تکنو برای راحتی کاربران و کسانی که از اینترنت ضعیف استفاده میکنند بهینه شده است. قالب با بهینه سازی تصاویر و کد ها تا 90% از حجم قالب کاسته است و این باعث میشود هر کاربری بتوان در کمترین زمان ممکن تمام ایمیل ارسالی را مشاهده کند.

اپن سورس

جهت افزایش رضایت کاربران تمامی قالب به صورت اپن سورس در اختیار خریدار و کاربر گرامی قرار میگیرد تا کاربر بتواند قالب خود را با توجه به نیاز خود ویرایش کند و موارد دلخواه خود را به قالب اضافه کند.

  1. دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *